✣✣✣اگه بی جنبه ای نیا تو✣✣✣
✣✣✣اگه بی جنبه ای نیا تو✣✣✣
هیس هیچی نگو!!!!!!!

 

بازیچه ی قلب

ای دل من ، باز دوباره گریه کردی ، عزیزم بی فایده است
حیف تو که بازیچه شی ، هیشکی قدرت ندونست
گریه نکن دل داغونم ، نمی دونی ولی من می دونم
اون ، من و تو رو از یاد برده ولی من دارم واسش می خونم
من ساده لعنتی رو نگاه کن ، عمری به پای وعدش موندم
سوختم ، ساختم ، شکستم ، اما ازش نگذشتم
گریه نکن دل دیوونه ، نمی دونی ولی اون می دونه
بازیچه بودی واسه تنهاییش ، واسه همین که دل من خونه
من ساده لعنتی رو نگاه کن ، عمری به پای وعدش موندم
سوختم ، ساختم ، شکستم ، اما ازش نگذشتم (نگذشتم)

خدا کجایی که دلم مرد ، به جای خوشبختی بد آورد

به دست قلب سنگ نارفیقش شکست و کم آورد
حیف تو که بازیچه شی ، هیشکی قدرت ندونست
گریه نکن دل داغونم ، نمی دونی ولی من می دونم
اون ، من و تو رو از یاد برده ولی من دارم واسش می خونم
من ساده لعنتی رو نگاه کن ، عمری به پای وعدش موندم
سوختم ، ساختم ، شکستم ، اما ازش نگذشتم
گریه نکن دل دیوونه ، نمی دونی ولی اون می دونه
بازیچه بودی واسه تنهاییش ، واسه همین که دل من خونه
من ساده لعنتی رو نگاه کن ، عمری به پای وعدش موندم
سوختم ، ساختم ، شکستم ، اما ازش نگذشتم



نظرات شما عزیزان:

arezoooo
ساعت19:05---19 آذر 1391
سلااااام دادااااشی آهنگت رو شنیییییدم....قسمتای رپ آهنگت خیلی باحال بود..ولی آهنگه رو شنیدم یکم ترسیدم!!
تعجب نکن..آخه خیلی بد و بیراه گفته بودی..خب البته حق داشتی!
اگه تو شهر ما بودی یه آهنگ باهم میدادیم چون عااشق خوندنم...منم زخم خورده ام مث خوودت...
خووووووش باااشی...بیخیــــــــال دنیا!
بای باااای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 18 آذر 1391برچسب:, ساعت 19:36 به قلم ✪بــــهـــراد✪ ||